poniedziałek, 9 lipca 2012

Wakacje

Kiedyś wakacje kojarzyły mi się z jazdą pociągiem na Mazury.Wręcz uwielbiałam piosenkę pt."WAKACJE" grupy OT.TO.Moja radość była przeogromna,gdy mama pakowała wielkie torby.Wiedziałam,że nie będzie mnie w domu dwa miesiące.Jeziora,lasy,pola,łąki...Czasami tęsknie za tymi latami.Takie chwile uświadamiają mi,jak wiele się zmieniło,te czasy już nigdy nie powrócą...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 To już ponad tydzień temu rozpoczęły się wakacje 2012.Ja wzięłam się za porządki w domu.Co nie co upichciłam,przeszłam na "letnie" śniadania.Sezon grillowy także rozpoczęty.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz