niedziela, 24 czerwca 2012

Jak tu nie kochać lata?

Uwielbiam lato,nie tylko dlatego,że nie trzeba przed wyjściem ubierać na siebie kilka kilogramów odzieży,ale tez za jego kolory .U mnie w kuchni na dobre zagościły kolorki,szczególnie jeśli chodzi desery.Oto moje pierwsze artystyczne mufinki.Nie są one perfekcyjne,ale przecież nie od razu Kraków zbudowano.:)






A oto przepis:
1/2 kostki margaryny lub masła
1 szklanka mleka
1 jajo
1 szklanka mąki
3/4 szklanki cukru
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
cukier waniliowy
(Ja zamiast cukru waniliowego dodałam do części kakao)

Do rozpuszczonego masła lub margaryny dodać mleko i rozbełtane jajo.Wszystkie suche składniki wymieszać z mokrymi,mieszać do połączenia składników.NIE UŻYWAĆ MIKSERA! Wkładać do foremek do 3/4 wysokości.Piec 15-20 min.w 200 stopni.Po wystudzeniu wyjąć.

                                                  ŻYCZĘ SMACZNEGO!!!!

Bardzo prosty przepis.Akurat dla mnie,bo jestem laikiem w tych sprawach :).

2 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w mojej rozdawajce - jutro losowanie (właściwie to już dziś).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń