piątek, 24 października 2014

Gdzie kładziesz torebkę czyli jak zaskoczyć raka?


  Październik to miesiąc różańca ale także miesiąc walki z rakiem piersi.Na facebooku pojawił się pewien łańcuszek, według którego trzeba napisać w swoim statusie gdzie kładziemy torebkę oraz należy wysłać wiadomość: 
Moja koleżanka zasugerowała abyśmy my kobiety, zrobiły coś specjalnego na FACEBOOK w celu zwiększenia świadomości na temat walki z rakiem piersi. Jak wiecie październik to miesiąc poświęcony walce z rakiem piersi...

Pomyśl jest bardzo prosty i zabawny. Proszę Was abyście włączyły się wszystkie do tej akcji. W ubiegłym roku pomysłem był post o ulubionym kolorze stanika... Ta zwariowana akcja zaskoczyła wszystkich mężczyzn, którzy oczywiście nie mieli pojęcia o co chodzi???.
Tegoroczny pomysł dotyczy Waszej TOREBKI. Musicie wpisać w Wasz status gdzie stawiacie lub wieszacie torbę zaraz po wejściu do domu w formie: LUBIE NA STOLE W JADALNI, LUBIE NA KRZEŚLE W KUCHNI itp. Dwuznaczność może być zabawna Wpiszcie odpowiedz w miejsce Waszego statusu, nie w "odpowiedz na wiadomość". Oprócz tego wyślijcie te wiadomość do Waszych koleżanek, przyjaciółek, mam, cioć, babć, sąsiadek, nauczycielek, szefowych itd.

W ubiegłym roku wiadomość o zabawie w "kolor stanika" pojawiła się nawet w wiadomościach telewizyjnych! Może także w tym roku zdołamy pokazać naszą siłę i jedność?
Do dzieła!
PAMIĘTAJCIE - WPISZCIE ODPOWIEDZ W WASZ STATUS. Dzisiaj wciąż za mało kobiet się bada... Czasem trzeba zaszokować, by zwrócić czyjąś uwagę na problem. My nie szokujemy, ale żartujemy
najlepiej wszystkim kobietom,które znamy.

I tak oto rozpoczęła się dyskusja,jaki ma związek miejsce kładzenia torby z rakiem piersi. Proszę mi wybaczyć moją bezczelność i obrazę ,jaką poślę za chwilę,tym którzy nie dostrzegają sensu w tej akcji.
Aż cisną mi się słowa polskiego pisarza, kompozytora, autora tekstów piosenek, słuchowisk radiowych i dziennikarza.J.Ambrow  "Myślenie ma kolosalną przyszłość".

 Jestem zszokowana i trochę nie rozumiem kobiet,które w sprawie typowo kobiecej, nie umieją dostrzec sensu akcji,która przecież ma drugie dno.Idąc ich tokiem myślenia, stwierdzam że bezmyślne przesyłanie wiadomości na nic nie znaczące tematy są bez sensu.Ale w akcjach należy dostrzec drugą stronę monety.Przecież zabawa ta ma tak naprawdę przypomnieć kobietom,że należy badać swoje piersi.A zabawa,która zasłania niektórym paniom prawdziwy obraz apelu, jest tylko wzmocnieniem echa ,które powinno prowadzić do zagłębienia w sprawę i odnalezienia prawidłowych aspektów,które dotyczą tejże sprawy,tutaj czytaj badań piersi.
Oczywiście jest to sprawa indywidualna.
TWOJE PIERSI-TWOJA SPRAWA CZY JE BADASZ !!!

Po za tym wiadomość z tym łańcuszkiem bardzo łatwo jest od razu rozpoznać.Tak też jeśli któraś nie chce tego czytać,po porostu nie czyta i kasuje.Tyle na ten temat ode mnie.

***

Październik to czas modlitwy różańcowej. Dajmy sobie szansę na wiarę-nie tylko w tym miesiącu.
Zaczęłam czytać Psalmy,nadal czytam Biblię i dobrze mi z tym. Zapraszam TU na filmy. O czym te filmy? Sami zobaczcie :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz